Recenzija ”Humanoid City Live” DVD-a

Reputation : 0
Join date : 2009-04-10
Mjesto : New York <3

Recenzija ”Humanoid City Live” DVD-a  Empty
PostSubject: Recenzija ”Humanoid City Live” DVD-a    Recenzija ”Humanoid City Live” DVD-a  EmptyTue Jul 20 2010, 17:43

Recenzija ”Humanoid City Live” DVD-a sa http://www.forbes.com/
Kao što su već i dokazali deseterostruko platinasti i sedmerostruko zlatni studijski albumi, niti jedan drugi bend nije uhvatio maštu svojih fanova s takvom ljubavi i divljanjem kao Tokio Hotel. Njihovi koncerti su postali iskustvo koje je sjevernoamerička publika dobila priliku iskusiti 2008. godine kada su kao prvi njemački bend ikad osvojili VMA nagradu za najboljeg novog izvođača – jednu od više od 90 (!) osvojenih svjetskih glazbenih nagrada od 2005. godine.

Pet godina poslije, HUMANOID CITY LIVE slavi najspektakularniju scensku produkciju TH-a ikad, predstavlja svu euforiju i strast njihovog koncerta iz 2010.godine u Milanu, Italija kamo su išli promovirati svoj treći internacionalni album Humanoid. 20. srpnja Humanoid City Live će doći na police Cherrytree/Interscope Recordsa kao specijalno deluxe izdanje na 2 cd-a DVD+CD. U isto vrijeme će 19 pjesama s koncerta izaći kao digitalni album.

Kao dodatak koncertnom videu od 19 pjesama DVD nudi i bonus sadržaj Backstage at Humanoid City. Ovo uključuje epizodu omiljenog Tokio Hotel TV-a, DVD kronike života na cesti s bendom s najviše kose. Very Happy Nova epizoda ih prikazuje tijekom tajnih probi u Londonu i daje ekskluzivan pogled iza scene produkcije pozornice Humanoid City Livea. DVD također sadrži i galeriju rijetkih i dosad neviđenih slika.

Milanski koncert je u film pretvorio režiser Jim Gable, poznat po režiranju koncerata Rolling Stonesa (Stripped), Michaela Jacksona, AC/DC-a, Aerosmitha, The Policea, Stinga i desetaka ostalih. Gable je nasup pretvorio u gigantski HD film vođen od 15 kamermana koji su snimali svaki element showa – od uzbudljivih nastupa Billa Kaulitza među hidrauličnim građevinama, pomičnih mostova, ogromnih izbacivača plamena i svjetlećih reflektora do najintimnijih akustičnih trenutaka. Izražajnu i futurističku pozornicu je stvorila Misty Buckley i njen tim koji su također stvorili i dizajnirali fascinantan i nezaboravan svijet ‘Petog elemetna’ Luca Bessona i njegovog remek djela.

izvor: TH hrvatski blog
Back to top Go down
*NiNa*